Studentinschrijving

Inschrijfinformatie

Hoe kun je een ‘verzoek tot inschrijving’ indienen voor een van onze opleidingen? Wat komt daar allemaal bij kijken? Wat is er nodig om jouw ‘herinschrijving’ voor het nieuwe studiejaar goed te regelen? Hoe regel je de betaling van het ‘collegegeld’ en welk bedrag moet je betalen? Welke stappen doorloop je als jij jezelf wil ‘uitschrijven’?

Bij de afdeling Studentinschrijving kun je terecht met vragen over je (her)inschrijving, je uitschrijving of over het collegegeld. Wij helpen je onder andere aan een Bewijs Betaald Collegeld en een collegekaart. Verder kunnen we ook helpen met het invullen en ondertekenen van diverse aanvraagformulieren zoals:

  • financiële tegemoetkoming Lerarenopleiding
  • zorgverzekering
  • wezenpensioen

Bereikbaarheid

De afdeling Studentinschrijving is bereikbaar via [email protected] (zorg er voor dat je in je mail altijd je studentnummer vermeldt).