Studentzaken helpt iemand met een vraag op weg

Inschrijfregeling

In de inschrijfregeling van Hogeschool Leiden staan de belangrijkste regels omtrent het (her)inschrijven, uitschrijving en het betalen van collegegeld en examengeld als student of extraneus aan Hogeschool Leiden.

Bekijk de Inschrijfregeling 2016-2017 ( pdf, 205 KB ), deze is geldig voor het studiejaar 2016-2017.

Bekijk de Inschrijfregeling 2015-2016 ( pdf, 198 KB ) deze is geldig voor het studiejaar 2015-2016.

Bekijk de Inschrijfregeling 2014-2015, inclusief besluit ex. art. 36 ( pdf, 349 KB ), deze is geldig voor het studiejaar 2014-2015.

Besluit ex. artikel 36 ( pdf, 30 KB )

Bekijk de  Inschrijfregeling 2013-2014 ( pdf, 145 KB ), deze is geldig voor het studiejaar 2013-2014.

Na vaststelling van de Inschrijfregeling 2017-2018, wordt deze zo snel mogelijk beschikbaar gesteld via deze pagina.

Tussentijdse herinschrijving

In bepaalde situaties is het mogelijk om tussentijds, gedurende het studiejaar, heringeschreven te worden. Artikel 9 van de Inschrijfregeling 2016-2017 beschrijft uitgebreid wanneer een tussentijdse herinschrijving wordt toegestaan. Meen jij na het lezen van de Inschrijfregeling dat je voor een tussentijdse herinschrijving in aanmerking komt dan vul je het formulier Tussentijdse inschrijving ( pdf, 205 KB ) in. Lever het formulier, samen met je motivatie, studieplan, cijferlijst en mogelijk overige bijlagen, tenminste vier weken voor de gewenste startdatum in bij Studentzaken. Dit kan bij de balie van de Servicedesk.

Postadres: Hogeschool Leiden, t.a.v. Studentzaken, Postbus 382, 2300 AJ, Leiden