Winnaars HL-Prijs 2022 - faculteit Educatie
Verschillende studenten van de opleidingen van de faculteit Educatie ontvingen de scriptieprijs. Lees meer over de prijswinnaars en samenvatting van hun werk.
De hogeschool maakt gebruikt van cookies om de website gebruikersvriendelijker te maken en inhoud beter te kunnen afstemmen op jouw voorkeuren. Cookies van websites als Facebook staan standaard uit, waardoor je niet alle informatie ziet. Als je verder surft accepteer je onze cookies en zie je alle inhoud.
Lees meer over ons gebruik van cookies
Verschillende studenten van de opleidingen van de faculteit Educatie ontvingen de scriptieprijs. Lees meer over de prijswinnaars en samenvatting van hun werk.
Rivkah (20) koos een voor haar wel erg bekend onderwerp; hoogbegaafdheid. Door haar hoogbegaafde, muzikaal aangelegde familie wist ze hier al het een en ander van af, maar besloot ze te zoeken naar het verband tussen die twee dingen. Ze vond het.
Pauline (30) maakte een interactieve video om een saaie opdracht voor verpleegkundestudenten leuker en leerzamer te maken. Ze rondde de flexibele deeltijdopleiding Leraar Gezondheidszorg en Welzijn af en won met haar onderzoek de scriptieprijs.
Inge (36) volgde het zij-instroomtraject van Spring, lerarenopleiding primair onderwijs. Als zij-instromer stond zij direct voor de klas en onderzocht zij voor haar eindproduct de rustmomenten van leerkrachten. Het leverde een gedragsverandering op.
Merel (28) wilde na haar baan bij een bijlesinstituut bijdragen aan toegankelijk onderwijs voor iedereen. Ze koos voor de opleiding Leraar Basisonderwijs: Pabo flexibele deeltijd en deed onderzoek naar het vergroten van eigenaarschap van leerlingen.