Winnaars HL-Prijs 2020 - faculteit Educatie
Verschillende studenten van de opleidingen van de faculteit Educatie ontvingen de scriptieprijs. Lees meer over de prijswinnaars en samenvatting van hun werk.
De hogeschool maakt gebruikt van cookies om de website gebruikersvriendelijker te maken en inhoud beter te kunnen afstemmen op jouw voorkeuren. Cookies van websites als Facebook staan standaard uit, waardoor je niet alle informatie ziet. Als je verder surft accepteer je onze cookies en zie je alle inhoud.
Lees meer over ons gebruik van cookies
Verschillende studenten van de opleidingen van de faculteit Educatie ontvingen de scriptieprijs. Lees meer over de prijswinnaars en samenvatting van hun werk.
Vier leerkrachten van de Emmaüs school startten twee jaar geleden de master 3TO om, in hun eigen woorden, echte veranderingen binnen de school te bewerkstelligen. De uitkomst: niet alleen de school, maar ook zijzelf in transitie. Lees hun verhaal.
Heike besloot haar hart te volgen en de pedagogiek in te gaan. Zij volgde de opleiding Docent Muziek en heeft met haar scriptie de HL-Prijs gewonnen. Ze vertelt meer over het onderwerp dat zo dichtbij haar hart ligt: luisteren. Lees haar verhaal.
Tijl deed onderzoek naar autonomie in de kleuterklas. Hij keek hierbij naar wat ervoor nodig is om kinderen autonomie te laten voelen. Benieuwd naar zijn ervaring? Lees zijn verhaal.
Naomi heeft onderzoek gedaan naar de uitval van studenten binnen de Entree Kappersopleiding. Ben je benieuwd naar hoe zij het schrijven van haar scriptie heeft ervaren? Lees haar verhaal.
Judith heeft onderzoek gedaan naar aan welke eisen een inductieprogramma moet voldoen om zij-instromende docenten binnen het onderwijs te behouden. Een actueel probleem waar zij een oplossing voor heeft bedacht. Benieuwd? Lees haar verhaal.