Ed Feijen

Ed heeft een marketing achtergrond (o.a. NIMA-C), heeft tevens een Mastergraad in Business Administration behaald en is in Engeland gecertificeerd door Belbin Associates als teamroltrainer.

Hij heeft ruime ervaring in zowel not-for-profit- als profitorganisaties en is onder andere werkzaam geweest in verschillende marketing- en consultancyfuncties bij PostNL, KPN en Ordina. Sinds 2002 is hij werkzaam als docent in het hoger onderwijs, eerst bij de opleiding IBMS van de Hanzehogeschool en sinds 2004 bij de opleiding Commerciƫle Economie van Hogeschool Leiden.

Ed is als auteur betrokken bij vakpublicaties en verzorgt regelmatig workshops en cursussen voor het werkveld en docenten binnen het hoger beroepsonderwijs. Zo is Ed o.a. mede-auteur van de Nederlandse bewerking van de zesde editie van 'Principes van Marketing' door Kotler (Pearson) en van het boek 'Samenwerken in projecten: de teamrollen van Belbin voor studenten' (Noordhoff).

Ed Fijen - Kenniskring Management & Bedrijf