Studentcompany 'Just-in-Case' - tweedejaars studenten Commerciële Economie winnen de finale van Jong Ondernemen

Studentteam Just-in Case derde in landelijke competitie

"Waar u ook bent, altijd een kreukvrij overhemd". Onder dit motto verkoopt studentcompany Just-in-Case beschermhoezen voor overhemden.

Ze mikt daarbij op de zakelijk reiziger. De prestaties van deze tweedejaarsonderneming van de opleiding Commerciële Economie waren zo goed dat zij de finale van Jong Ondernemen (dè ondernemerswedstrijd voor studenten) haalden. Op 6 juni verdedigden zij in een bomvol Beatrixtheater in Utrecht hun business case voor een vierkoppige jury afkomstig uit het bedrijfsleven. En met succes: de derde plaats!

950 teams

De finalisten werden beoordeeld op hun business case, de stand-presentatie, hun antwoorden op de juryvragen en hun pitch voor het grote publiek. De jury was onder de indruk: Just-in-Case liet ruim 950 hbo-teams achter zich en voor het in de Beatrixzaal ruim aanwezige publiek was Just-in-Case de winnaar. Een mooie prestatie.

Studentcompany 'Just-in-Case' - tweedejaars studenten Commerciële Economie winnen de finale van Jong Ondernemen

Leerzaam – en een speciale aanbieding

De studenten, Anouk Verburg (CEO), Fleur Deelman (CFO/ CMO), Iris Krijger (CFO/ HRM), Max Nijhof (HRM/ Inkoop), Olivier White (CMO, CCO) en Sophie Klijn (Sales Director), vonden dit een enorm leerzaam jaar: "We zijn dit jaar in aanraking gekomen met echt alle facetten van het ondernemen" aldus Anouk Verburg (CEO Just-in-Case). "Via  onze webshop zijn er nog cases verkrijgbaar deze maand" voegt sales director Sophie Klijn er gevat achteraan, "Met Vaderdag op komst hebben we de cases nu ook heel aantrekkelijk geprijsd". Begeleider Marjolein Schut is supertrots op dit tweedejaarsteam: "Dit is een goed samenwerkend en ambitieus ondernemingsteam. We gaan nog veel van deze zes studenten horen."

Meer informatie