Tomer Kedar

Over

Thema

Chaorde: de juiste balans tussen chaos en orde

10 januari 2019 - Oud-docent Tomer Kedar schreef een blog over chaordisch leren en de leergroepen binnen het Honoursprogramma van Hogeschool Leiden.

Kedar was vijf jaar werkzaam bij Hogeschool Leiden. Hij was als docent verbonden aan de opleiding Human Resource Management en was betrokken bij het lectoraat Diversiteit en het Honoursprogramma. 

Tomer schreef een blog over de leergroepen binnen het Honoursprogramma. Hierin zegt hij onder andere: “Vastgestelde leeruitkomsten bewaken de continuïteit, de focus en kunnen bijdragen aan de kwaliteit van het onderwijs. Maar met al die vooropgezette plannen missen we wel eens ruimte voor wat er op dat moment voor een student het meeste toe doet...Ik geloof dat er ergens tussen orde en chaos een plek zit waar studenten zich optimaal kunnen ontwikkelen. Bij Honours streven we naar de juiste balans: chaorde.”

Lees zijn hele blog 'Chaordisch leren'