Hoofdgebouw Hogeschool Leiden

Over

Thema

Alumna Mandy Groenewegen genomineerd voor Marketing Talent of the Year 2020

12 maart 2020 - Ieder jaar nomineert Adformatie vijf marketingtalenten die zich hebben bewezen met opvallend werk en resultaten. Dit jaar is Mandy Groenewegen, alumna van de opleiding Communicatie, genomineerd voor deze prestigieuze prijs.

Mandy Groenewegen (29) studeerde in 2014 af aan Hogeschool Leiden. Na haar afstuderen is zij zich in 2016 gaan richten op de marketingstrategie van The Hague & Partners. Als Brandmanager heeft zij een eenduidige profilering en merkstrategie opgezet voor de Hofstad. Als marketeer staat het People-based marketing principe voor haar centraal.

Mandy Groenewegen - alumna opleiding Communicatie Hogeschool Leiden

"Mensen doen geen zaken met bedrijven, maar met mensen binnen die bedrijven. Dat menselijke aspect wordt nu nog weleens vergeten. De basis voor mijn carrière is gelegd tijdens mijn studie aan Hogeschool Leiden. Daar hebben inspirerende docenten bij de opleiding Communicatie mijn passie en talent echt aangewakkerd."

Mandy Groenewegen

Bekijk het LinkedIn-profiel van Mandy

Voor haar organisatie sleepte zij al een nominatie voor de European Excellence Award binnen. Nu gaat ze dus ook op voor het Marketing Talent of the Year 2020. Op 26 maart wordt de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt tijdens de Dutch Marketing Awards.

Over het Marketing Talent of the Year 

Het Marketing Talent of the Year is niet ouder dan 30 jaar en heeft een bewezen bijdrage geleverd aan een succesvolle campagne. Het talent laat van zich horen, in blogs, op sociale media, op bijeenkomsten en heeft een visie op het vak. In 2019 won Erica van Vonderen-Hahn van Basic-Fit de award. 

Lees het hele bericht op de website van Adformatie